سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بینوا فرزند آدم ، مرگش پوشیده است ، و بیمارى‏اش پنهان ، کردارش نگاشته است و پشه‏اى او را آزار رساند جرعه‏اى گلوگیر بکشدش و خوى وى را گنده گرداند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :63
کل بازدید :843154
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/16
1:25 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : سایت ترفندستان و کمیاب

در حال حاضر اکثر کاربران اینترنت ، نام فایرفاکس ، مرورگر محبوب وب را شنیده اند و با یکبار استفاده آن را جایگزین اینترنت اکسپلورر کرده اند. این مرورگر فوق العاده که از نظر سرعت و امنیت از هر جهت نسبت به IE برتر است در داخل خود ترفندهایی نیز نهفته است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 12 راه برای استفاده بهتر و بهینه تر از قسمت های مختلف فایرفاکس پرداخته ایم که این مرورگر را پیش از پیش کاربردی تر میکند.

?- فضای نمایش بیشتر
آیکون‌های موجود در نوار ابزار را کوچک‌تر کنید.به این آدرس بروید. View - Toolbars - Customize و “Use small icons ” را تیک بزنید.

2-
کلمات کلیدی هوشمند
به وسیله‌ی این ترفند می‌توانید موتور جست‌وجوی دلخواه خود را به موتورهای جست‌وجوی فایرفاکس اضافه کنید. بر روی موتور جست‌وجوی دلخواهتان راست کلیک و گزینه‌ی” Add a Keyword for this search ” را انتخاب کنید.
بعد یک اسم و یک کلمه‌ی کلیدی به آن بدهید. ( به عنوان مثال من جعبه‌ی سرچ سایت mashable را در نظر می‌گیرم و نام آن را mashable و کلمه‌ی کلیدی را هم mash انتخاب می‌کنم. ) حال برای سرچ کلمه‌ی iphone در سایت mashable کافی است در نوار آدرس فایرفاکس “mash iphone ” را تایپ کنم و اینتر را بزنم. به همین سادگی می‌توانید موتورهای جست‌وجوی دیگری را نیز به فایرفاکس اضافه کنید.

3-
.